vrijdag 20 februari 2015

Nieuw Blog! Afscheid van dit blog

Net over de helft van februari en de nieuwe blogplannen worden langzaam werkelijkheid. De verhuizing is rond en het nieuwe blog is er dan toch gekomen! Het is nog in opbouw, maar inmiddels al wel gezellig gevuld met vintage plaatjes en illustraties, foto's en plaatjes van schilderijen van onder andere romantische schilders. Kortom qua opmaak ben ik aardig op weg.

Inhoud en organisatie

Gisteren heb ik een papier boordevol gekrabbeld met ideeen, namen, onderwerpen, labels... dus er is genoeg inspiratie voor een nieuw blog. Een nieuw blog geeft ook de kans om opnieuw te organiseren. Er is een gewone zoekfunctie maar ik heb nu per rubriek (of tag) ook aparte pagina's aangemaakt waar ik linkjes naar blogartikelen op kan zetten.

Ik heb er erg veel zin in. De puntjes moeten nog op de i, maar ik wil snel beginnen met het schrijven van berichtjes, dus daarom hier alvast het adres van het nieuwe blog: http://anneofg.blogspot.nl/ 

Komen jullie een kijkje nemen?

Naam en oude blog

O ja, ik heb mijn naam afgekort van Annemieke naar Anne. Mocht je dat teveel wennen vinden dan staat het je volkomen vrij om me gewoon bij mijn volledige naam te noemen in de reacties :-) Voor nieuwe lezers: op het nieuwe blog is een kopje 'kennismaken' waar ik mij verder voorstel.

Het oude blog zal gewoon online blijven. Wellicht dat er op het nieuwe blog ook linkjes komen naar het oude blog, bijvoorbeeld naar het bericht over wasmiddel maken.


Dus... vaarwel oud blog! En welkom nieuw blog. En... zonder lezers is een nieuw blog natuurlijk niets, dus allemaal van harte uitgenodigd om verder te komen kijken en lezen op het nieuwe blog. Binnenkort komt er ook weer een bloglijst op met verwijzingen naar andere blogs ( want ik weet dat mijn blog soms als springplank fungeert :-) ) Tot ziens!!

Hartelijke groeten,

Anne(mieke)

PS. Als er iets is wat je mist op het nieuwe blog, laat maar weten. Misschien heb ik het bewust gedaan, maar het kan ook dat ik het over het hoofd heb  gezien. Reacties zijn welkom!

3 opmerkingen:

  1. Leuk ik ga gelijk eens kijken op je nieuwe blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, succes met je nieuwe blog. Ik ga ook even buurten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je er weer bent. Ik ga kijken
    Gr roos

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy/ Uw of jouw reacties maken mij blij.