vrijdag 24 oktober 2014

Vosjes

Vosjes in alle soorten en maten: gehaakt, als kussen, sjaal of broche. Gek genoeg heb ik nog geen vosje gemaakt of gekocht, maar ik vind ze zó leuk. Ze duiken al een behoorlijke tijd op, op Pinterest en in winkels. Net als de chevron print (zigzag streep) en de zwarte snorren. Ik vind ze echt te schattig. Wie weet komt er binnenkort toch een vosje in huis hier. Of twee. Hier wat ideetjes. Van Zuid-Afrika tot Rusland (denk ik tenminste, kan ook Griekenland zijn lol), van Amerika tot Nederland: overal hippe, vertederende, grappige of beeldschone vosjes! (Google Translator is gewillig, mocht je iets vertaald willen zien)


 Hoe super schattig is dit? Helaas geen werkende link gevonden. (Van alle plaatjes zonder link, is het mij niet gelukt de bron te achterhalen. Wie hierop een aanvulling heeft: ik geef graag de credits weer, dus reacties zijn welkom!)




Toch geweldig wat mensen zomaar willen delen? Hier een mooie tutorial!




 Tekening schattig slapend vosje: http://luckypony.co.za/



 

 







Wauw, stunning! Zoals de Britten zeggen. Beautiful!!






Mooi kussen. Zou dit te doen zijn om zelf te haken?



















Verzamelplaatje, okee, ik geef toe, die linksboven vind ik een beetje aan de enge kant: https://www.etsy.com/treasury/MjkzNjk0OTd8MjcyNTEzMzk5MA/what-does-the-fox-say?index=5 

 


1 opmerking:

  1. Hoi! Ik ben al een poosje niet op je blog wezen neuzen, maar het is weer gezellig als vanouds, dank je wel!
    Dat vosjes kussen vond ik ook al zo leuk en volgens mij niet zo moeilijk hoor. Je kunt gewoon een cirkel haken met vasten en de oren en de witte delen maak je apart om er later op te haken. De achterkand is natuurlijk ook gewoon een cirkel..

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy/ Uw of jouw reacties maken mij blij.