zaterdag 4 oktober 2014

Lezen maar ! De winnaars van de give away zijn bekend!

Weekend! Tijd om lekker aan het lezen te gaan! Dat hoop ik in ieder geval voor de lezers onder ons. Dat er een momentje overblijft voor jezelf met een goed boek. Heerlijk toch? Of je laat je voorlezen, zoals deze mevrouw doet :-) Ga er heerlijk voor zitten en laat je eens ouderwets meenemen in het verhaal, gelezen door iemand die je lief is. Met de komst van film, radio en alle andere vormen van entertainment door apparaten, is het vertellen van verhalen of het voorlezen uit boeken iets geworden voor kinderen of het verleden. Maar als je boeken leest die van oudere datum zijn, dan lees je het nog wel eens. In het Engels klinkt het zo mooi: the read aloud...de woorden rollen van je tong af...



Maar goed, zonder verdere vertraging, zal ik nu de winnaars bekend maken die het boek 'De Verstotene' hebben gewonnen. De twee dames zijn: Alida (je kan nu ontdekken wat er na het 2e hoofdstuk gebeurd :-) ) en Zeeuwse Mamma! Van harte gefeliciteerd dames! Laat in een berichtje hieronder even je emailadres achter, dan neem ik het over en verwijder het bericht daarna. Ik stuur je dan een mail waarin ik om je adres vraag. 



Jullie kunnen de komende tijd in dit stukje van de wereld vertoeven (zie foto's).
Geniet van het boek! 


Voor de overige dames: bedankt voor jullie deelname. Wie weet ligt het boek (binnenkort) ook in de bibliotheek? En over bibliotheken gesproken, wellicht dat wij vanmiddag nog even een leuk uitje hebben aan de bieb. In het kader van de kinderboekenweek komt er een 'echte schrijver' van kinderboeken voorlezen uit eigen werk. Over een boer en een tractor. Vast leuk voor zoon.

Allemaal een heel goed weekeinde!

Annemieke

PS. De huizenperikkelen (i.v.m. verkoop huis etc.) en een paar weken inval-/vervangwerk op de school van mijn zoon, hebben wat invloed op de tijd die ik overhoud voor het bloggen. Hopelijk kan ik weer wat meer actief zijn als het allemaal wat tot rust gekomen is!

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha dat was precies mijn reactie. Jij ook heel veel leesplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is jullie huis verkocht? Dat zou mooi zijn, zeker in deze tijd. Succes en veel plezier in deze spannende tijd. Groetjes Marieke J.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy/ Uw of jouw reacties maken mij blij.