vrijdag 22 augustus 2014

En de winnaar is....






Ilse!!

Van harte gefeliciteerd Ilse. Het lijkt me het meest handig als je mij via Facebook een Persoonlijk Berichtje stuurt met je adresgegevens, dan stuur ik het boek z.s.m. naar je toe. (Ik volg de site van Family Night via Facebook, een aanrader overigens!)

Het was een beetje later dan gepland, maar de trekking is vandaag gedaan. Zoonlief (die niet kan lezen) heeft het lootje gepakt. Man en zoon hebben de namen op briefjes geschreven en geknipt.

Jammer voor wie het misliep, maar het goede nieuws is dat het volgende boek alweer binnen is, dus binnekort meer hierover.



Goed weekeinde!

2 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar het volgende boek! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Ilse met het winnen van het boek. Geniet er maar van !

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy/ Uw of jouw reacties maken mij blij.