woensdag 11 juni 2014

Onderbreking van blogpauze voor nieuwtje

We hebben er even over getwijfeld of het handig is om te doen of niet, maar ik vind het toch te leuk om hier niet te willen delen. Ons huis staat te koop! Je kunt het vinden op Funda : http://www.funda.nl/koop/gouda/huis-48031464-jan-philipsweg-13/

Wat hebben we alles leeg zitten ruimen, geen moestuinplanten op ons dakterras deze keer :-) en ook nog een en ander geverfd e.d. Maar vorige week woensdag is het proces dan eindelijk in gang gezet. Het is een bijzonder proces om mee te maken. In deze tijd kan zo'n verkoop kort of lang duren, niemand garandeert je iets, dus we bereiden ons voor op alle scenario's. Spannend dit allemaal! Maar eerst samen op vakantie. En voor de rest is het allemaal in Gods handen. Alle tijden zijn in Zijn hand, ook van dit soort gebeurtenissen.

Tot over een tijdje allemaal! (Ik heb al wat ruw materiaal klaarliggen voor een serietje, dus ik ben zeker van plan om het straks allemaal weer op te pakken!)

Bedankt voor de mooie woorden in de reacties op mijn vorige berichtje.

Lieve groeten,

Annemieke

4 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend huis hebben jullie lieve Annemieke!
    Er zit zoveel sfeer in...
    Mijn grote complimenten!

    Leg alles maar in Zijn sterke handen...
    Hij zal voor jullie zorgen,
    en jullie brengen daar waar jullie moeten zijn.
    Geef je dromen en wensen niet op...

    FILIPPENZEN 4 :6
    Weest in geen ding bezorgd, maar laten bij alles uw wensen door gebed en smeking met dankzegging bekend worden bij God.

    Wat heerlijk dat ik je misschien hier toch nog weer terug mag zien :-)
    Ik zie uit naar het ruwe materiaal en het serietje :-)

    Een warme groet uit mijn hart, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. May everything go smoothly and according to His plan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel, Op de een of andere manier heb je elke keer woorden en Bijbelteksten voor me Suzanne, die me midden in mijn hart treffen! Dank voor je zegeningen op deze manier.
    Thanks JES, His plan is the best!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Annemieke,

    Wat een leuk blog heb je! We zouden graag met je samenwerken met betrekking tot nieuwe Amish romans die worden uitgegeven bij Uitgeverij Kok. Zou je contact met ons kunnen opnemen via promotie@kok.nl?
    Alvast bedankt!

    Met hartelijke groeten,

    Sabine
    Promotie & Publiciteit Uitgeverij Kok

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy/ Uw of jouw reacties maken mij blij.