zaterdag 22 maart 2014

Mailproblemen!!!


Deze week is mijn mail gehackt. Mijn contactpersonen kregen spammails van mij (of eigenlijk vd computer die mijn mail had overgenomen) en ik kon er zelf niet meer bij. Vele formulieren verder is het nog steeds niet gelukt om mijn account in te komen. Ik heb het dus maar opgegeven en nu moet ik alles omzetten naar een ander mailadres. Mochten er nog bloggers of lezers zijn die mijn mailadres hebben (Suzanne, Wilma, Marike, Geertrude,.....anderen) : ik kan hier dus niet meer op antwoorden!

Had ik eerder contact met je en wil je me weer wat mailen, wil je dan je mailadres in de reacties hieronder achterlaten? Dan stuur ik je een mailtje met mijn nieuwe adres en haal ik de reactie met je eigen adres weg.

Pff....ik zal nog veel dinge om moeten zetten, het mailadres was gekoppeld aan dit blog, facebook, mailgroepen : (

Een naar idee ook dat het in de toekomst vast zal gebeuren dat mensen contact op zullen nemen en geen recatie van mij zullen ontvangen, terwijl ze geen melding krijgen dat mijn mailadres niet in gebruik is. Dat men kan denken dat het mij niet interesseert of dat ik het niet de moeite waard vind om te antwoorden, dat zit me dwars. Daarom probeer ik dus op zoveel mogelijk manieren duidelijk te maken dat het mijn mailadres niet meer is. Bij dezen dus.

Okee. Uithuilen en opnieuw beginnen! Even geen tijd voor een echt blogje dus.

Groetjes,

Annemieke

4 opmerkingen:

  1. Oh balen Annemieke! Misschien eens een expert laten kijken? Bah kan me je gevoelens goed voorstellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Annemieke, Wat reuze vervelend zeg! Wat irritant vooral ook! Dat anderen zo je email kunnen hacken.. Ik kreeg al een spammail ja afgelopen week.
    Stuk(je) chocola erbij, en met frisse moed een nieuw adres aanmaken en alles omzetten! Sterkte ermee!
    Lieve groeten, Marike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ja, m'n blog-mail staat op m'n blog, stuur daar anders maar een email heen. Dan mail ik wel weer terug met mn privé mail, goed?!

      Verwijderen

Your comments make me happy/ Uw of jouw reacties maken mij blij.