zaterdag 26 oktober 2013

Why I like October - Waarom ik van oktober houd


Dit was een leuke verrassing, een gepland dagje uit bleek veel landelijker dan gedacht, inclusief dieren en een tochtje met een oude tractor. 


Knutselwerkje met pompoenpitten.


Bos, bos, bos...wat ben je mooi in deze tijd van het jaar!

Autumn favorite time of year :) would make a cute wall hanging for the season!


Het is paddestoelenseizoen! Ik zou best wel willen weten welke je kan eten en welke niet.... Maar ik bega er liever geen fout mee. Op het Journaal zeiden ze dat plukken voor eigen gebruik mag...wie weet ooit.


Héél veel paddestoelen!




Koekjes bakken met logeetje, een beetje ruw langs de kantjes, maar die zijn het lekkerst ;-)

 

Source: http://www.bedifferentactnormal.com/2011/11/fall-tree-crafts-for-kids-fall-trees.html.
Logeetje en zoon maakten een herfstboom met behulp van wattenstaafjes. Voor beiden (3 en 8 jaar oud) een leuke activiteit!


Aan het einde van de tunnel...


Natuurlijk avontuurlijk.



 Was een erg mooi loofbomenbos. Laarzen waren geen overbodige luxe. Nu is een bos altijd al mooi, spannend en bijzonder: je weet nooit wat er om de volgende bocht te zien is. Maar in dit bos waren extra elementen toegevoegd: een vlot, hutten van takken, bulten en kruipgaten, houten elementen en een boomstammen-pad. Voor een stel energieke jongens een prima uitdaging!




 
Slapende kat op de naburige kinderboerderij. Zoals katten kunnen slapen zou je er haast jaloers op worden, toch?


 


Onze Nederlandse jongen. Wat een schatje he met z'n klompjes?!



Deze tekst vond ik nog op het www. Prachtig!

LOVEEEE!!!!

2 opmerkingen:

  1. Ik snap zo goed waarom je van Oktober houdt :-)
    En snap ook zo heel goed dat jullie uit het diepst van jullie hart zijn gaan houden van jullie zoontje!
    Wat een schatje op die gele klompjes :-)
    Om te smelten...
    Geniet ervan lieve Annemieke!
    Wat een prachtige blog weer,
    het is hier altijd weer genieten :-)
    DANKJEWEL...

    LIEFS, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy/ Uw of jouw reacties maken mij blij.