zaterdag 7 september 2013

Fotoblog - Go Country & Start vd herfst



Deze periode van het jaar vind ik bijzonder boeiend. Oogsttijd, tussentijd (tussen zomer en herfst): de ideale tijd voor nog wat leuke buiten-uitstapjes, om de tuin leeg te plukken, te drogen en te bewaren, etc. Het weer is nog fijn, tot eind september zijn nog veel uitstapjes te doen/ locaties geopend, zo ook een naburig maisdoolhof met uitkijktoren. Iedereen aan te raden! Snuif de varkenslucht op, verdwaal in een maisdoolhof, voeder de geiten of kijk wat er op de locatie in jouw provincie nog te doen is. Volgens mij zitten ze door het hele land. Je komt er helemaal tot rust! Verder een krans gemaakt waarbij ik het de sport vond om 'm alleen te maken van groen en bloemen uit de tuin. De schelpen zijn een cadeautje, ze komen als souvenier uit Nieuw Zeeland. Verder foto's van een familie-avond. We maakten van gewone lollies, super bijzondere versierde lollies (niet zelf bedacht, idee komt hier vandaan). Een top-weekend. We hebben een heel gelukkige, erg vermoeide zoon te slapen nu. Viel als een blok in slaap. Hopelijk dromend van tractors, doolhoven, gezelligheid...

En dit keer houd ik mezelf echt in. Geen bijschriften, tussen-alinea's, losse opmerkingen. Dit wordt een echt, écht fotoblog! Echt waar. De beelden mogen voor zich spreken!

Goede zondag alvast,

Annemieke

































 




8 opmerkingen:

  1. Grappig, k herken het maisdoolhof van een uitstapje met mijn neefjes! Ook bij ons was het een succes.

    Goede zondag toegewenst!

    groeten van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk genieten met jullie kleine man!
    En je krans met hortensia en schelpen, ziet er mooi uit.
    Groetjes Hannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een GENOT is hier te zien,
    het spat er gewoon vanaf :-)

    DANKJEWEL voor de prachtige foto's en wat mooi om te lezen dat jullie zo blij zijn met elkaar.
    Deze vreugde en dankbaarheid zie ik telkens weer terug in jullie foto's en mooie verhalen.

    Ik bid jullie toe dat jullie nog heeeeeel lang zo samen met en van elkaar mogen genieten.
    Genieten van al het goede dat onze liefdevolle VADER jullie wil schenken!
    Het zijn ZIJN ZEGENINGEN!

    Dat HIJ je telkens weer mag inspireren en verblijden om die zorgzame lieve mamma te zijn,
    ook als er dagen zijn waarin het soms moeilijk is.
    Dan mag je even terugkijken op de zegeningen van toen,
    op zo'n prachtig weekend als deze :-)
    Dat het je dan weer mag bemoedigen wie HIJ voor jullie wil zijn!

    LIEFS, SUZANNE


    LIEFS, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annemieke,
    Wat fijn om te zien hoe jullie genieten van jullie zoon. Ik volg je blog al een tijdje en ken je natuurlijk niet persoonlijk, maar ik wordt er helemaal vrolijk van als ik je berichten lees.
    Groetjes Marieke J.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Annemieke!

    Ik sluit me helemaal bij Suzannes woorden aan!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie fotoblog! Wat leuk, zo'n doolhof! Ik wist niet dat er zoveel bestonden joh! Wat een fijne dag, althans, dat vertellen de foto's me. Geinig trouwens, die lolly's!
    groetjes, Marike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's! Genieten hè ... in het mais.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy/ Uw of jouw reacties maken mij blij.