donderdag 27 juni 2013

Iets te vieren

Deze week hadden we ons tinnen jubileum, jaja, nooit geweten dat er zoiets bestaat maar onze overbuurvrouw wist het zo te benoemen. De voorpret bestond uit plannen maken voor de dag, cakejes bakken, 's avonds laat bij wijze van verrassing het huis versieren, Apple Dumplings naar Duggar recept bakken en ontbijtje klaarzetten. En het inrichten van een dierentuin-tafel toen we eenmaal besloten hadden dat we naar de dierentuin zouden gaan als gezin. Aan oppas zijn we nog niet begonnen, dus vandaar een gezinsuitje. Wat veel om dankbaar voor te zijn. God heeft ons in 10 jaar tijd bijzonder gezegend. Op de dag zelf was het prachtig zonnig.

De dag(en) ervoor: 


 


En op de dag zelf:





's Ochtends thuis en 's middags naar de dierentuin.




Prachtige bloemen van mijn man.

         Deze week ook een bezoekje gebracht aan een heel grote tweedehands winkel die spullen verkoopt voor het goede doel. Jaren geleden was ik er al eens geweest, maar nu dus weer een soort van herontdekt. Ik vond er stofjes, iets voor ons allemaal en onder andere een oud boekje over puddingen en een oude Tupperware puddingvorm. Boekje en vorm waren samen een euro :-)
Daarnaast een klein, romantisch boekje met gedichten van Tennyson met toelichtingen en illustraties. Een pareltje!
 




 

En als laatste nog een klein filmpje. Rond minuut 4 komt een heel mooie gedeelte over het prijzen van je kinderen. Sinds we zoonlief hebben, bekijk ik de afleveringen van 19 Kids and Counting met een heel andere blik, moet ik zeggen. Dit stukje motiveerde mij echt om hier weer vol mee aan de slag te gaan!



7 opmerkingen:

  1. Van harte gelukgewenst met dit jubileum! Of je er nu wel of geen naam voor hebt (tin vind ik niet echt stralend klinken...), elk jaar is je trouwdag iets bijzonders. Nog veel gelukkige en gezegende jaren toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je jubileum. Alle goeds toegewenst! Gezellig om met het gezin naar de dierentuin te gaan! Vond jullie kleine man erg mooi zeker?
    Wat een leuke vondsten zeg, en dat voor zo'n leuk prijsje!
    Groetjes, Marike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een HARTELIJKE FELICITATIE vanuit het GRONINGSE LAND!
    Wat mooi dat jullie dit nu met z'n drieën mochten vieren ;-)
    Wat een zegen!
    Ook mijn wens voor jullie is nog vele en vele en vele :-) gelukkige, gezegende en gezonde jaren samen.

    Leuke plaatjes heb je toegevoegd van de feestelijke dag,
    zo gezellig allemaal!

    LIEFS, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annemieke, Gefeliciteerd met jullie jubileum! Bij ons is het begin volgend jaar zover. Zo leuk om jullie zoon zo te zien, hij lijkt echt wel een beetje op die van ons :-)

    Groetjes Marieke&Arie&Joshua

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Zo te zien was het een supermooie dag met heel veel geluk en ik wens jullie nog véél meer geluk toe voor de komende jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Vier al die speciale dagen, het is zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy/ Uw of jouw reacties maken mij blij.