maandag 1 april 2013

Mooie en intensieve dagen


2e Paasdag. De derde week in Nederland is aangebroken. Eerlijk gezegd is er nooit een Paastijd geweest waarbij ik zo weinig in de kerk ben geweest en waarbij ik zoveel met mijn hoofd ergens anders was. De tijd waarin we nu zitten is intensief maar mooi. Steeds dichter groeien we naar elkaar toe als een gezin. Maar tegelijk kunnen we ook steeds opener worden en meer mensen ontmoeten. Seth geniet best van al die aandacht en na de tijd houd hij onze hoofden vast, duwt ze tegen die van hem aan, zorgt ervoor dat iedereen hem kust en hij ons en zegt dan 'Alll Together'! Zo lief, hij weet bij wie hij hoort <3

Ik hoop dat we volgend jaar met Pasen echt op de inhoud van het Paasfeest gericht kunnen zijn als gezin. Dat Jezus is opgestaan en dat we daarom de hoop op het nieuwe Leven hebben gekregen. Dat wij daarom ook op mogen staan en eeuwig bij Hem mogen leven. Daqt we geen dode God hebben, maar een Levende die alles voor ons over had en voor ons bidt. Ik neem zeker de mooie verwerkingsideeen die jullie aandroegen mee!
 


Vrolijke narcissen van de kinderen uit de kerk met mijn lievelingsmok en Campanula die het buiten niet aankon in de kou.
 


 Van de verjaardagsrozen samen met Seth twee bloemstukjes gemaakt.  










En nog even geschilderd met scheerschuim en acrylverf. De verf lekker door de schuim heen roeren met een vork en daarna een papieren ei erop leggen. Mooi resultaat en lekker gekliederd. 

 


 Vandaag de tafel te koop gezet op Marktplaats. We hebben iets meer ruimte nodig. 



Nog een laatste vergeten vliegtuigslinger.


Mini pizzaatjes uit Tortilla's gesneden (om een beker heen) met tomatenpuree en toppings, als lekkere lunch.






Een eerste bezoek aan de kinderboerderij. Lekker tussen de kippen rennen.







En nog een verlate, Nederlands-Engelse Paaswens... 

3 opmerkingen:

  1. Ik kijk er nu al naar uit om elkaar te ontmoeten bij deze vor ons bekende kinderboerderij. Kids lekker spelen in de zandbak en wij erbij, zittend op een banken in de zon. Nu nog toekomstmuziek... Maar later?

    Goede werk en sterkte in deze intensieve tijd!

    Gr. Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ja, dat zou echt geweldig zijn Suzanne. Hopelijk nabije toekomstmuziek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Annemieke,

    Leuk om je blogjes weer te lezen. Sterkte in deze drukke en ook wel verwarrende tijd: hoe ben ik als moeder en hoe is mijn kind.
    Dat soort dingen zijn heel herkenbaar, ook als je op een natuurlijke manier een kind krijgt. Dan staat je hoofd ook niet naar andere dingen. Maar geloof me: het gaat weer over! En alles wordt weer "gewoon", maar dan beter!

    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy/ Uw of jouw reacties maken mij blij.