donderdag 17 januari 2013

Winterse schoonheid



Vier ganzen onderweg. De hemel winters, de kleuren ijzig. Prachtig. En gewoon vanaf ons dakterras. Schoonheid is (bijna) overal te vinden. En als je goed kijkt dan is de hemel niet blauw en de sneeuw niet wit, maar schittert alles van kleur in pastel en zilver. 

Op zoek naar winterse schoonheid heb ik de afgelopen dagen wat foto's genomen. Daarbij Winterse muziek van Vivaldi.  Winterse muziek en foto's. Geniet ervan!


 















Advies is als sneeuw. Hoe zachter het valt, des te langer blijft het liggen en des te dieper wordt het in het brein gegrift.

Samuel Taylor Colridge

5 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke WINTERSE PLAATJES, je hebt de SFEER die daarbij hoort echt kunnen vangen in de prachtige foto's !

    Mijn nieuwsgierigheid is altijd GROOT als ik van die ganzen zie vliegen. Luid KAKELEND vliegen ze over, maar waar zouden ze nu precies naar toe gaan ? Dat is OOK zo WONDERLIJK hè, ONZE VADER heeft zelfs in die eenvoudige beestjes zoveel GROOTHEID van HEMZELF gelegd ! En op BESTEMMING komen ze hoor, al moeten ze de oceaan over en de woestijn trotseren... WONDERLIJK !

    DANK voor je mooie post ! LIEFS, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nazia Shah

    I don't know if this is spam because you've posted a website so very different then what I'm blogging about, so I've deleted the website and post your message here again:

    grote en mooie delen, ben ik eigenlijk een bezoek op eerste keer naar dit blog andi vinden het erg behulpzaam en informatief, hopen dat u het houden en zal blijven doorgaan met ons te delen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei, ik heb precies hetzelfde commentaar gehad op mn blog. Echt precies hetzelfde. Ga ik gauw wissen, denk idd dat het spam is. Groetjes!!!

      Verwijderen
  3. Dank ook voor de prachtige winterse muziek.
    Wat een gave als je zo kan spelen!

    Heerlijk he, de winter?

    Groet, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy/ Uw of jouw reacties maken mij blij.