donderdag 22 november 2012

Kleine break


Bron: http://ashleighnoel.tumblr.com/post/19602455929

Wat een aardige, bemoedigende en gunnende reacties op mijn vorige berichtje: bedankt daarvoor! Ik neem even een kleine pauze van het bloggen. De afgelopen week was ik een beetje triestig van de situatie tussen Israel en de Palestijnen en de hatelijke discussies die daar online over werden gevoerd. Ik hoop dat de christenen in ieder geval hun heil vooral zullen zoeken in gebed, want de mensen waar je voor bidt kan je niet haten. Daarnaast is het erg druk hier en hopen we morgen onze koffers te pakken. Dus komende week zal het zeker rustig zijn. Dus laat ik de schuur maar eens induiken en een koffer opdiepen en beginnen. Tot snel!

Annemieke

6 opmerkingen:

  1. Geniet van je vakantie! Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me echt fantastisch! Neem je rust en laad weer op voor de komende tijd.

    Groetjes,
    Grace

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je een fijne vakantie toe! Je komt vast vol inpiratie weer thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Annemieke,
    Wat kun je daar soms droevig van te worden hè, maar ons gebed is krachtig ! Soms kun je door het wereldwijde netwerk en media wel eens teveel lezen en zien dan een mens dragen kan. Maar God overziet het geheel, Hij zal voor ons en hen daar allen zorgen.Ik bid je van harte toe dat deze verdrietige gevoelens plaats mogen maken voor "VREUGDE". Dat je straks heerlijk mag genieten van de komende dagen in Londen samen met je lieve man. Een hartelijke groet uit het Groningse land, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne tijd toegewenst!
    Groetjes Marieke J.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Annemieke,
    Ik begrijp je gevoel helemaal, maar je kan er niets aan doen. Behalve bidden en een opgewekte vrouw zijn voor je omgeving. Laten wij (vrouwen op afstand) proberen om in gedachten bij de vrouwen in Israel en Palestina te zijn en ze in gebed te steunen.
    Het is echt vreselijk wat er gebeurd en zo ontzettend zinloos.

    Maar probeer toch te genieten van je reisje naar Londen. Laat het even los en wees dankbaar voor de vrijheid die wij hier hebben.

    Hartelijke groet, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy/ Uw of jouw reacties maken mij blij.