dinsdag 3 juli 2012

Lena's Avontuur en buitenleven - Lena's Adventure and outside living


 
 
 

Lena ging op avontuur vandaag. Eigenlijk doet ze dat wel vaker. De eerste keren dat ze dit deed, vond ik het doodeng. De overburen hebben ook een keertje aangebeld, dat onze kat op de voorgevel zat en er misschien niet meer vandaan durfde : ) Ik gauw Lena roepen... Inmiddels zijn de buren het gewend en protesteer ik ook niet meer: katten zijn evenwichtskunstenaars en ze heeft elke keer nog moeiteloos overleefd. Deze keer had ik mijn fototoestel bij de hand en heb ik Lena er mooi op staan.

Lena went on an adventure today. Actually, she does this quite often. The first few times she did, I found it scary. The neighbours also have ringed the doorbell once, to tell us that our cat sat on the front of the house and maybe didn't dare come in : ) I immediately called Lena ... Meanwhile, the neighbors are used to it and I do not protest any longer : ) Cats are artists of balance and she easily did survive each time. This time I had my camera and I caught Lena.

 

Pompoenbloem in bloei. Er blijven maar bloemen komen! Ze zijn zo prachtig gemaakt. De bloem moet afsterven voor de vrucht kan komen, die op een heel andere manier prachtig is. Tuinieren brengt me vaak op meimeringen over hoe het groter geheel werkt en Gods bedoelingen met ons.

Pumpkin Flower in bloom. The flowers keep coming! They are  made so beautifully. The flower must die before the fruit can grow and be wonderful in quite a different way. Often gardening brings me to ponder about how the greater reality works and God's purposes for us.
 

Omgeven door groen. Ik vond ook nog ergens een plekje voor de was. Heel binnenkort zullen de Dahlia's gaan bloeien en komt er wat kleur bij. Ik zie al een klein beetje oranje, geel en rose. 

Surrounded by greens! I managed to find a spot for my laundry. Very soon the Dahlias will bloom and there will be some color. I already see a little orange, yellow and pink.


Geplukte salie om een schoonmaakmiddel te maken. We hadden even een noodhok gemaakt want we hadden weer zieke kippen, maar inmiddels gaat het goed. De één is een stuk dikker en heel gezond, de ander ademt gewoon altijd wat piepend, maar oogt voor de rest heel gezond. Noodhok is weg en kipjes zijn weer allemaal bij elkaar. 

Picked sage to make a cleaning spray. We had made ​​an emergency coop because we had infected chickens again, but they are doing well now. One is a lot thicker and very healthy, the other one is just always beeping somewhat, but all over she looks very healthy. Emergency coop is gone and chickens are all together again.


Een mooi lied voor jou van Tangarine! ~ A nice song for you from a Dutch group called Tangarine! 

1 opmerking:

  1. Wat griezelig, ze heeft duidelijk geen hoogtevrees!
    Mooi he, om alles in tot in de details te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy/ Uw of jouw reacties maken mij blij.