vrijdag 4 mei 2012

Koffiefilterkrans en buitenwerk - Wreath of coffee filters and outside work


Even een berichtje ter gerusstelling dat we ondanks alles ons leven wel gewoon verder oppakken en verder gaan met wat we belangrijk vinden en waarvan we mogen genieten. Bedankt voor het meeleven via mail, persoon of telefoon. Heel lief. Op verzoek hierbij foto's van de koffiefilterkrans. Ik heb het hele proces niet gefotografeerd omdat anderen dat al heel goed hebben gedaan. Links staan erbij.

Just a quick note to reassure you that despite all, we pick up our lives and continue with what we consider important and which we enjoyed. Thanks for the sympathy via mail, phone or person. Very sweet. At hereby request pictures of the coffee filter wreath. I have not photographed the whole process because others have done that very well. Links are there.








 Ik wil nog wat onder de spiegel hangen, misschien zoiets...
I just want to hang a little something below the mirror, maybe something like this ...

Bron: jonesdesigncompany

Inspiratie en stap voor stap tutorials voor de krans (met veel foto's) , vond ik op:

I've found inspiration and step by step tutorials for the wreath (with pictures) here, see links above.


Drogen van de geverfde filters  ~ Drying the coloured filters



Planten en oogsten: de eerste 3 kleine radijsjes geoogst. Grijs rokje en laarzen heb ik op de rommelmarkt op Koninginnedag op de kop getikt. Ben er zo blij mee!

Planting and harvesting the first 3 small radishes. I have bought the grey skirt and boots at the flea market on the Queens Day. I 'm So happy with it!


's Avonds veel geklust de laatste tijd. Het dakterras is weer een stukje mooier geworden. Foto's volgen nog. Evenals een berichtje over lezen en boeken.

In the evening many DIY lately. The roof terrace is becoming more beautiful. Photos will follow. As a message about reading and books.


3 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n krans. Ik ben niet zo creatief, heb er ook niet het geduld voor denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo 'Annemieke' [heb ik dat goed?]
    Ik kwam bij jou blog, en lees er over Amish. Dat vind ik zo boeiend.....ik lees veel boeken daarover, dat blijft mooi.
    Je hebt een mooie blog. En vind jou koffiefilterkrans super!
    Het hangt mooi zo bij de spiegel.
    Ik wil jullie ook heel veel succes toewensen met 'de adoptie'!!!
    Spannende tijd voor jullie....
    Groetjes en ik kom nog is langs, wil je ook volgen,
    Hannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor het is Annemieke : )
    Bedankt voor de reacties.
    En Hannie, bedankt voor de wensen, heel erg leuk dat je mijn blog wilt volgen. Ik ben ook gek op die boeken, hoewel ik er wel ben achter gekomen dat het wel fictie, fantasie blijft, het kan nooit 100 % zo zijn omdat alle Amish per ongeveer 100 mensen een eigen gemeente vormen met toch weer net iets andere regels dan de andere gemeente daarnaast. Maar op een kerkloze zondag gaan ze dan ook wel weer op bezoek bij de dienst van een andere gemeente, dus het vermengt dan ook wel weer. Zoals altijd is de waarheid veel complexer, maar die boeken blijven ertg sfeervol he?

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy/ Uw of jouw reacties maken mij blij.