vrijdag 20 april 2012

Fotokrans ~ Photo wreath


Een leuk idee van Pinterest. Een fotokrans.
Zo gemakkelijk en eenvoudig te maken.

A nice idea Pint of Rest. A photo wreath.
So easy and simple.




 




En wat een prachtige plant is de katoenplant! Heel bijzonder gemaakt.
And what a beautiful plant is the cotton plant! Very special made.



Nog een bijzonder citaat van Maarten Luther:
Laat de vrouw er voor zorgen dat haar man graag thuis komt, 
laat hij er voor zorgen dat het haar spijt als hij weer moet gaan. 

A special quote of Martin Luther:
Let the wife make the husband glad to come home, 
and let him make her sorry to see him leave.

Een heel goed weekend allemaal!
  Have a very good weekend!


Kijktip Youtube: Manor House (Edwardian Country House)
of Frontier House. Voor wie een stukje geschiedenis wil zien herleven.

Advice for Youtube: Manor House (Edwardian Country House)
or Frontier House.To see parts of history come alive again.

2 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor de mooie woorden die je op je blog schrijft , ik heb me opgegeven om je te volgen via email, zodat ik niets meer missen zal.
    Ik wens jullie een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Het hoekje ziet er zo ook echt super uit :)
    Goede tip ook van Frontier House. Ik heb alle afleveringen gezien en vond het echt heel bijzonder. Ik zal Manor House ook eens opzoeken.

    Heel goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy/ Uw of jouw reacties maken mij blij.