zondag 11 maart 2012

Lente in de stad - Spring in town


Na de kerk en de lunch gingen we vandaag wandelen in de stad. Het is zo een lekkere zonnige zondag.
After church and lunch, we went for a walk in our town. It is such a sunny sunday. 




"Als er geen winter bestond, zou de lente niet zo prettig zijn: als we niet af en toe tegenslag hadden, zou voorspoed niet zo welkom zijn." Anne Bradstreet, 1932

"If there was no winter, the spring would not be so pleasant: if we do not have occasional setbacks, prosperity would not be so welcome." Anne Bradstreet, 1932




Gisteren met broer, schoonzus en neefjes naar de dierentuin geweest. It was fun!
Yesterday, we went to the zoo with my brother, sister and nephews. It was fun!



Mijn neefje. Op avonturenpad. Stoer of niet?
My nephew. On the adventure path. Cool, isn't it?


 Vlindertuin - Butterfly Garden



Mijn andere neefje.
"het begin der wijsbegeerte is verwondering." (Plato)
Dit belooft wat  : )

My other nephew.
"the beginning of philosophy is wonder." (Plato)
This promises something
: )  

2 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor de inspirende woorden tussen de foto's door. Heel leuk om zo in je leven te kijken. het was ook erg mooi weer hè?

    Ik wens je een goede week. God bless you.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy/ Uw of jouw reacties maken mij blij.