maandag 5 maart 2012

Zaden, eieren en gehaakte pannelappen ~ Seeds, eggs and crocheted potholders

Geweldig hoe kleine zaadjes in een dag kunnen groeien. Tomatenzaadjes vanochtend...
 Amazing how little seeds grow in one day. Tomato seeds this morning...


En vanavond:
And this evening:


Zaadjes die vanochtend nog niet te zien waren:
Seeds, in the morning still under the soil:


Pannenlappen die ik heb gehaakt. In de Hollandse kleuren.
I made those 2 potholders, I made them in Dutch colors.
 



 Op deze pagina vond ik een goed patroon voor kleine onderzetters. Ik heb de eerste gemaakt. Ik vind het best mooi geworden.
On this page I found a good pattern for little coasters. I made the first one. I think it turned out real nice.


Ik spoot er wat water op en zette het vast op de strijkplank om in vorm op te drogen.
 I sprayed it with water and pinned it to dry and get in shape.


 Veel gekraai de laatste tijd, maar nog steeds geen eieren van de dames.
He crows a lot lately, but still no eggs from the ladies.


Onze kat op haar zondags : )
Our cat on her Sundays best : )
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Your comments make me happy/ Uw of jouw reacties maken mij blij.