vrijdag 17 februari 2012

Het lichaam van Christus ~ The body of Christ


Toch nog even een kort berichtje. De afwasmachine is stuk, dus het is weer afwassen met de hand. Geen probleem, past wel in mijn straatje. Ondertussen mooie muziek op en het is zo klaar.

Tijdens de afwas dwaalden mijn gedachten af, met de muziek mee. Ik luisterde naar 'If we are the body' van Casting Crowns. Opeens werd ik een beetje verdrietig. Ik moest denken aan de uitzending op tv gisterenavond (De Vijfde Dag van de EO) over kindermisbruik in de protestantse kerken. De muziek sloot er een beetje op aan. Hoe is het toch mogelijk dat mensen door christenen gepest, genegeerd, beoordeeld worden? En nog verder, zelf misbruikt? God moet hier wel van walgen. Dit lied wil ik op mijn blog posten voor iedereen die ooit slecht behandeld is door (mede-)christenen. Vergeef ons alsjeblieft.


Still just a short note. The dishwasher is broken, so it is hand washing again. No problem, fits me just fine. Meanwhile, I listened to beautiful music and it was soon done.

During the dishes my thoughts wandered off, along with the music. I listened to 'If we are the body "of Casting Crowns. Suddenly I was a little sad. I was reminded of the broadcast on TV last night (The Fifth Day of the EO) about child abuse in Protestant churches. The music was also about christians who aren't treating other people well. How is it possible that people are
harassed, ignored, judget by ChristiansAnd further, even abused? God must disgusted this.  I want to post this song on my blog for anyone who has ever been treated badly by (co-) Christians. Please forgive us.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Your comments make me happy/ Uw of jouw reacties maken mij blij.