dinsdag 17 januari 2012

Homestead muziek en meer - Homestead music and more

De eerste kinderwas voor ons toekomstig kindje. Al deze mooie lakentjes en ander textiel, is korter of al heel veel langer in de familie van mijn man. Dit weekend kreeg ik ze mee om straks te gebruiken. Ik vind vooral die witte kantjes echt prachtig!

First laundry for our coming child. All these beautiful sheets and other textiles, has been in the family of my husband for shorter or much longer . This weekend we could bring them home with us to use later. I particularly like the white edges, they look really beautiful!



 Deze vijverplanten groeien erg vroeg dit jaar. 
These waterplants are growing very early this year.



De prachtige zonsondergang van gisteren. 
The beautiful sunset of yesterday.



Ik ben nog steeds met kleurstoffen aan het experimenteren. Als het lukt, post ik hier snel meer over.  
Still trying to bring some natural colors in my food. If I succeed I will post more about this.


The Urban Homestead  of The Little Homestead in the City is een blog waar ik graag op kijk. Deze mensen zijn zo inspirerend. Ze leven als Laura van het Kleine Huis op de Prairie, maar dan in een grote stad in Amerika. Ze leven bijna helemaal zelfvoorzienend. Net als Laura houden ze van muziek maken met de familie. Maar voor wie dat niet kan, daar nog lerende in is of gewoon eens zin heeft in muziek van een andere familie, hebben ze nu een give away. Er staat niet bij dat het alleen voor Amerika is, dus heb ik maar gereageerd, ik ben benieuwd. De link is: http://urbanhomestead.org/journal/2012/01/17/the-gift/#comment-156990

The Urban Homestead or the Little Homestead in the City is a blog I like to read. These people are so inspiring. They live like Laura of Little House on the Prairie, but in a big city in America. They live almost entirely self-sufficient. Like Laura they love making music with the family. But for those who can not, are still learning, or just want to hear music from another family, they now have a giveaway. They do not say that it is only for American people so I responded and I am curious about it. The link is: http://urbanhomestead.org/journal/2012/01/17/the-gift/#comment-156990


Hier een kort filmpje van dit opmerkelijke gezin:
Here a  short film about this remarkable family:


Mocht je nog niet weten wat homesteading is of dit onduidelijk vinden... DIT (bovenstaand) is dus homesteading : )
If you don't know what homesteading is than THIS video will show you : )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Your comments make me happy/ Uw of jouw reacties maken mij blij.