dinsdag 20 december 2011

Zelf cadeaupapier maken - Make your own wrappingpaper


Ideetjes om zelf inpakpapier te maken met ecoline, verf en gewoon printpapier. Met goudkleuren maak je al snel iets chique! Voor de versiering heb ik gekeken wat ik nog aan lintjes en haakwerkjes in huis had liggen. De fotootjes vertellen wel genoeg, denk ik.

Here some ideas to make your own wrappingpaper with ink, paint and ordinary office paper. Gold colors create something chic!I made the decorations from ribbons and crochet flowers I bought or made earlier. The thumbnails tell enough, I think.








Het resultaat:/ the results:




Sterpapier maken met verf en ecoline: / Making starpaper with paint and ecoline:




En het resultaat van het sterrenpapier/ And the results of the star paper



 Kerstsok/ Chrismasstocking


Kinderen
Het sterrenpaper is leuk om met kinderen te maken. Vooral als je een grote losse ster maakt om er op te plaatsen als extra decoratie. Terwijl je hieraan werkt kan je ze vertellen over de ster van Bethlehem. Op de foto's lijkt de achtergrond een beetje licht, maar het is juist leuk om de achtergrond echt donker te maken zodat de gouden sterren mooi oplichten. Het glamour-achtige rode papier kreeg ik van mijn schoonmoeder. Ik heb het meer persoonlijk gemaakt door de naam van de ontvanger op het papier te plaatsen.

Kids
The 'starpaper' is a nice one to make with children. Especially if you make a big star to place on in as decoration. You can tell them about the star of Bethlehem, while making this. On the pictures it looks a little light, but it is nice to make the sky/ paper realy dark, so the gold stars will light up. The glamoureus red paper, I got from my mother in law. I've made ​​it more personal by putting the name of the receiver on the paper.

1 opmerking:

  1. Leuk! Het papier is zeker wel iets dikker waardoor het iets moeilijker inpakken is? Maar dat zal alleen in een speelgoedwinkel een probleem zijn :P Ik had op de vorige weblog ook gereageerd, dat ik die uitzending ook had gezien maar die reactie kwam er om een of andere reden niet op. hopen dat deze wel geplaatst wordt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy/ Uw of jouw reacties maken mij blij.