donderdag 1 december 2011

Sinterklaas


 
Dit weekend vieren we Sinterklaas met de familie. Een typisch Nederlands feest, maar dankzij mijn naailerares met niet-zo-Nederlandse koekjes. Ik vertelde haar over het weekend en ik moest perse alle koekjes meenemen voor mijn familie.


This weekend we celebrate the Sinterklaasfeest with our family. We bring presents, chocolate and poems. It is a typical Dutch party. But I will take some very not-Dutch cookies. I told my Pakistan sewingteacher about my plans for the weekend and she gave me all those beautiful cookies to take them to my relatives. 



Ik legde ze op 2 bordjes neer, ik vind ze echt prachtig. Echte kunstwerkjes met glitter en rood. Vast niet allemaal heel verantwoord, maar een prachtig feestelijk gezicht. Een Marokkaanse vrouw had ze meegenomen naar naailes en ze daar gelaten. Ik houd meer van de smaak van Nederlandse koekjes, maar ik kan er niet omheen, deze zien er gewoon mooier uit!




I made two dishes of them. They are so beautiful! A Maroccan lady brought them to sewingclass and has left them there. I do like the taste of Dutch cookies, but these cookies just look better :  )


1 opmerking:

Your comments make me happy/ Uw of jouw reacties maken mij blij.