zaterdag 17 december 2011

Papierpop Kate Greenaway - paperdoll Kate Greenaway

Gisteren vond ik een mooi boek van Kate Greenaway terug. Ik was het een tijdje kwijt geweest en nu ik het weer had besloot ik eens te kijken wat er over Kate Greenaway op internet stond. Ik vond een fotootje van de schrijfster/ tekenares, wat plaatjes en een  heuse papierpop. Erg leuk om zelf of met kinderen uit te knippen en in elkaar te zetten. Ik vond ook nog wat andere papierpoppen die ik snel op dit blog zal posten.

Yesterday I found back a beautiuful book of Kate Greenaway. I had lost it for a while. Now, I decided to look on the internet to find more aabout Kate Greenaway. I've found a picture of the auteur/ artist, some other pictures and a real paperdoll. Fun to do with or without children. I 've also find some other paperdolls. I will post them soon.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Your comments make me happy/ Uw of jouw reacties maken mij blij.