zaterdag 19 november 2011

Huiselijke fotootjes - Homely pictures

Echt, ik blog teveel...maar ja, dat krijg je ook vanzelf als je een week ziek bent. En fotograferen leuk vind. Hier wat mooie details. De wereld kan heel mooi zijn als je goed om je heen kijkt! Goede zondag alvast!

Really, I am blogging to much...but that's what you do when you're sick for a week. And when you like to photograph. Here some beautiful details. The world can be beautiful if you are looking closely. Have a good sunday!





If I can put one touch of rosy sunset into the life of any man or woman, I shall feel that I have worked with God.
George Macdonald 

Vertaling (helaas niet zo mooi als in het Engels)
"Als ik een kleine toets als van een zacht zonsondergang kan brengen in het leven van welke man of vrouw dan ook, 
dan zal ik voelen dat ik met God heb gewerkt"

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Your comments make me happy/ Uw of jouw reacties maken mij blij.