zaterdag 22 oktober 2011

Gelukkige dag



Duindoornbessen plukken…daarvoor waren we helaas wat te laat in het seizoen. Volgend jaar begin oktober maar eens weer proberen. Wel heerlijk genoten van de zee, de duinen, het bos en een heerlijke High Tea.


All water has a perfect memory and is forever trying to get back to where it was.
Toni Morrison


 Het bos... om elke hoek weer een verrassing wat er zal zijn...
Een van de redenen om van de bossen te houden, voor mij
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
Albert Camus

Met dit aangespoeld hout ga ik binnenkort iets moois maken, ik heb al verschillende ideetjes.


We hebben er echt van genoten.

Happiness is like manna; it is to be gathered in grains, and enjoyed every day. It will not keep; it cannot be accumulated; nor have we got to go out of ourselves or into remote places to gather it, since it is rained down from Heaven, at our very doors. 

Tryon Edwards



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Your comments make me happy/ Uw of jouw reacties maken mij blij.